De Challenge op uw locatie?

Dat is waarschijnlijk mogelijk.
Voor de Challenge moeten er minimaal 15 buitenbanen zijn met een lengte van minimaal 30 meter (20 meter voor jeugdbanen).

Voor de Challenge gebruiken we dan de buiten schietbaan van uw locatie. We gebruiken bokken, doelpakken en blazoenprikkers van u. (Door u voor de wedstrijddag te plaatsen). Door de afwijkende blazoenen die we gebruiken, nemen we deze zelf mee. Voor de meeste locaties nemen we zelf een veldploeg voor tijdens de wedstrijd mee. Ook de wedstrijdleider en scheidsrechter worden door ons zelf geregeld.
Voor de administratie hebben we een ruime tafel met minimaal 3 stoelen, een elektrapunt en toegang tot de WIFI (internet) nodig. De gehele administratie van de inschrijvingen tot de scorekaarten worden door ons als organisatie gedaan. Ook de prijsuitreikingen (Ribbons en Perfect Bars) worden door ons verzorgd.
Tijdens de wedstrijd is er vanuit de locatie alleen bezetting van de horeca nodig, de omzet van de horeca is voor de locatie zelf. Daar staan wij als organisatie van de Challenge geheel buiten. Tijdens de wedstrijd mag door de locatie geen alcohol worden geschonken aan schutters.

Het is onze bedoeling om deze Challenge 4 maal per jaar te organiseren, namelijk de laatste zondag van Maart, Mei, Juli en September.
De Challenge begint om 10:00 en is ongeveer om 16:00 afgelopen. Wij, als organisatie, willen op de wedstrijddag rond 8:00 toegang tot het terrein zodat we alles kunnen voorbereiden. De schutters zijn vanaf ongeveer 9:00 welkom. Tijdens de wedstrijd zijn er 2 pauzes tussen de rondes en we sluiten af met het uitdelen van de door de schutters behaalde Ribbons en Perfect Bars.

Heeft u interesse? Vul dan onderstaand formulier in, dan hebben wij al heel veel gegevens die we nodig hebben en kunnen we doelgericht contact met u opnemen.

Aanvraagformulier Vereniging

Please enter a correct email address.